Sex and the city 2 - did saw the movie

si da, i enjoyed a lot, pt ca asteptarile pe care le aveam inainte sa merg la film au fost atinse la fix cand am iesit din sala, pt ca replicile mi-au placut iar, pt ca m-a facut sa rad, pt ca like it or not este despre noi si mai ales pt ca amatorii de filme facute de regizori celebri, filme grele, cu subtrat, de calitate sau nu stiu de care, ar face mai bine sa nu mearga daca nu e pe gustul lor.

ah pt nu pot sa ma abtin de la o carcota mica: faza tare si usor nerealista but very very lovely (hey, in the end it s a movie) la care ma gandeam eu atunci cand doamna preston (carrie) a vrut neaparat sa fie sincera si sa i spuna lui mr big ca s a pupat cu aidan: daca toate femeile ar recunoaste ca au inselat, nu vreau sa ma gandesc cata bataie ar putea sa manance at least in romania, unde greu de crezut ca i spui unui iubit asa ceva si "te pedepseste" cu o piatra neagra de purtat pe deget as in for ever. so daca vrem sa fim carcotasi putem, dar daca nu ne place genul asta de film, mai bine sa nu ne ducem. mie mi a placut, call me superficial, mwaaaaaaaaaaaahaaaa.

4 comments:

Denisa L said...

off cata dreptate ai:(
ideea ar fi sa ii paraseasca:-"
ahh si cine face prajituri in vintage Valentino?:))

colorsdiary said...

da, ar fi ideea asta, dar nu se intampla...
u are right as well :)

Ami said...

si sa nu uitam de... http://www.youtube.com/watch?v=zZpSjH4Mrik&feature=related
;) =))=))

colorsdiary said...

i am wommmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaan =))