for this year i intend to make chopin my best friend :)

de cand a inceput anul am avut parte de weekenduri cu aventuri. la primele iesiri in club am reusit sa fac pana cu taxiul, sa stric fermoarele la toate jachetele pe care le purtam iar in cele din urma, adica vineri, am ramas fara toc la cizme (nine west if u were asking)... so picture me in a lovely place, such is "chocolat" in centrul vechi, incercand sa inteleg ce s-a intamplat cu cizmele mele cat timp am stat acolo. also, picture me adunand la modul cel mai delicat posibil tocul de pe jos si infasurandu-l intr-un servetel in asa fel incat nimeni sa nu se prinda de toata schema :):)dar am supravietuit cu bine acestei experiente.
weekendul abia incepuse, asa ca am ajuns cu niste prieteni in club unde am dansat pana aproape de dimineata.

ieri a fost zi de liniste, cooking si filme, ceea ce recomand cu caldura si altora cel putin odata pe saptamana;
am vazut :
- "i love you, man": o comedie draguta despre un tip care isi cauta cavaler de onoare si apeleaza la cele mai nastrusnice idei pt a-si gasi un 'best friend/best man'. 7/10
- "love actually", trailer aici, cu hugh grant, liam neesson, ema thompson, colin firth, keira knigthley. very funny si o groaza de situatii reale in el. 8/10
- time traveller's wife: cu eric bana (yum) & rachel mcadams, trailer here, merita vazut. 8/10

duminica e zi de citit bloguri si ascultat chopin; desi am ascultat mai mereu chopin seara, de ceva vreme am schimbat fusul orar muzical. ah, si da anul asta am sa ascult mai multa muzica clasica :)

No comments: